Saturday, October 15, 2011

18. Dansafton (sista delen)

Jag lovar att sluta tjata om dansafton efter det här! (Förutom om jag lägger upp bilder vill säga)

Hur min dag såg ut onsdag 12:e oktober:
07:50-08:00 Uppstigning
08:20 Frukost
09:00-10:30 Danslektion med Annatuuli. Ganska lugn lektion med mestadels styrkeövningar. Riktigt trevlig.  
                    Dels för att vi var blandade båda grupperna, men också för att det var ett skönt sätt att          
                    starta dagen på.
11:30 Lunch
13:30 Genrepetition på tryckis
18:00 Samling
19:00 SHOWTIME!!

Det kan verka som att det var en ganska lugn dag, men om man tänker på att jag också skulle fixa hår och smink, samt frakta alla scenkläder och saker som behövdes till tryckis så blev det en ganska hektisk dag ändå. Men jag älskade varje sekund av den! Stämningen precis innan en föreställning är nog det bästa som finns! Efter att ha sett videon från dansafton var den första reaktionen "Åherregud! Ser jag verkligen ut sådär!?" men nu när jag tänker tillbaka på det känns det bra. Jag såg inte helt malplacerad ut i hip-hop-koreografin, och båda mina koreografier gick jättebra. Särskilt gruppkoerografin hade jag lite panik inför, men den gick strålande!!

Nu ska jag återgå till att dricka thé och slöa. Beacuse I'm worth it!

And that's that!

No comments:

Post a Comment