Thursday, October 13, 2011

Dansafton!! (del 3)

Så då var det över...

Här borde det komma någon sorts beskrivning av hur det gick på dansafton, men jag vet inte hur jag ska beskriva det. Själva aftonen var helt sjukt kul. Stämningen bakom scen var på topp, och alla satsade på att ha roligt istället för att vara nervösa.

Vad som sedan pågick på scenen har jag ingen aning om. Jag minns bara små fragment, och de flesta inkluderar en strålkastare som fullkomligt bländar mig. Men det kändes bra. Hela föreställningen filmades, och vi såg filmen idag, men det är fortfarande lite för nära dansafton för att jag riktigt ska ha hunnit smälta allt. Men efterfesten på Serendy var jättekul^^

Tyvärr fick jag inga bilder, men halva fotolinjen satt på första raden, så förhoppningsvis kommer det både foton och videos så småningom.

Until then: En bild från en av repetitionerna

And that's that

No comments:

Post a Comment