Sunday, February 12, 2012

40. Trött

Har spenderat halva eftermiddagen och hela kvällen på tryckis med att lägga ut dansmattor, testa ljus och ljud och med att hitta varenda förlägningssladd i byggnaden. Nu sitter jag trött vi skrivbortdet och försöker få i mig lite smörgåsar innan jag somnar. Imorgon bitti ska jag tillbaks till tryckis igen. Repetitionen börjar nio sharp! Fönstret står på glänt eftersom att rummet led av allvarlig brist på luft, men som vanligt lyckas ingen luft och massa kyla ta sig in. Jag tror jag föredrog ett kvavt och varmt rum istället för ett kvavt och kallt. Dessutom börjar fingrarna stelna, så jag tänker sluta skriva och istället slå ett slag för "Dr Horribles Sing Along Blog" vars musik jag har haft på hjärnan ett par timmar nu.Godnatt.

And that's that!

No comments:

Post a Comment