Sunday, September 23, 2012

42. Here We Go Again

Happ! Ny stad, nytt land, och därmed också nytt försök med bloggen. För den som bott på månen de senaste månaderna kan jag tala om att jag numera bor i München, Tyskland, där jag går på Iwanson International Academy for Contemporary Dance :D

Det har gått två veckor sedan jag flyttade hit, och saker och ting börjar äntligen falla på plats. I fredags fick jag flytta in i mitt rum, så nu har jag både internet och fast adress :) Jag spenderade en del av dagen idag med att rengöra rummet, eftersom att det var helt enormt dammigt när jag flyttade in.


En liten bild på hur det såg ut när jag städade. Ganska ambitiöst med tanke på att Oktoberfest startade igår och att jag var där. Jostein kom på besök med en vän och tog med mig dit. Det var inte alls vad jag trodde att det skulle vara, utan mer som ett stort tivoli, fast med en massa öl överallt... Kul var det iallafall.


And that's that!

No comments:

Post a Comment