Monday, January 9, 2012

36. Kära mamma och pappa...

... Rean gick bra, men eftersom att det finns snö ( :D ) i Karis så var det omöjligt att rulla lila väskan, så jag fick istället bära och släpa så gott det gick. Tåget var också försenat, vilket ledde till att det blev lite stressat när jag skulle försöka hinna till lektionen. Men jag hann, och lektionen gick bra.

Förresten, pappa, så hade du fel om hytten. Jag fick bädda min egen säng. Och så fanns det ingenstans att förvara väskan (eller jo. Några värdefack på sjunde däck som kostade fyra euro i två euros-mynt. Jag hade bara ett, och gick dessutom ombord på femte däck).

Symaskinen verkar ha alla delar kvar, det är väl bra?

Så, jag lever alltså och mår bra även om det känns som om den vanliga skolan-har-börjat-igen-förkylningen försöker slå till. Nu ska jag gå och äta middag.

Med vänliga hälsningar
Heidi

No comments:

Post a Comment