Wednesday, November 16, 2011

28. [Insert title]

Det här med att ta det lugnt är inte riktigt min grej. Man vill så gärna göra de olika rörelserna på lektionerna, och är det tillräckligt roligt så känner man inte smärtan. Som idag på Annatuulis lektion. Det var hennes sista nutidsdanslektion, så vi gjorde det roligaste från alla tidigare lektioner. Det var sedan när lektionen var slut som smärtan gjorde sig påmind. Men då satt Suvi och Emelie och tittade på Chess bara några meter från lektionssalen, så där blev jag tills det var dags för middag.

Och på akron fick vi försöka göra en sorts handvolter. Det gick inte jättebra för mig, men det var roligt, så jag hoppas att vi fortsätter öva på dem.

En annan mycket positiv upptäckt är att de säljer persikoringar på Lidl. Persikoringar är en sorts godis som inte innehåller många (om ens några) naturliga ingredienser. Senast jag åt dem var på flyget hem från en utbytesvecka i Frankrike. Vad jag egentligen menar är att jag tycker de är jättegoda. Så nu är jag glad.

And that's that!

No comments:

Post a Comment