Tuesday, September 13, 2011

8. Whoop Whoop

Idag var en bra dag. Det var igår också. Jag tror nästan att igår var lite bättre än idag. Svårt att säga. Vad jag vet är iallafall att igår var en dag när baletten gick bra, men att idag var en dag när ett helt bord i matsalen övade flamenco-armar. Igår var bananer med choklad tillagade i ugn, och idag var filmkväll.

Anyways. jag skulle kunna skriva mer om ovanstående händelser, men jag känner inte riktigt för det. Det känns som om de inte skulle vara lika roliga om jag började försöka sätta ord på dem. så istället tänkte jag att jag lägger upp ett av videoklippen som jag skickade till Tytti när jag sökte hit till VNF.


Jag är väldigt stolt över det här. Jag menar, kolla bara hur synkade vi är i slutet!!  För att inte glömma våra AWESOME outfits! ;P

And that's that!

No comments:

Post a Comment